mandag 9. februar 2009

Bursdagsgutt idag.


IDAG er dagen, og Daniel Edin er 1 år! Lille store søte bursdagsgutten min!


Gratulerer så mye med dagen søte lille store gutten min <3>
Nå som du er 1 år kan du: Si BØ, bapa, dæh (der), MMM (nam), sitte selv, krype i full fart, reise deg opp selv, gå rundt bordet og andre ting, stå litt heeelt på egen hånd, peke på ting og si "dæh", synge og tralle (med uforståelige ord), bable i massevis, sitte i badekaret og plaske, vinke, lage susselyder og danse. Det var alt jeg kom på i farta.

Fikk en stooor koseklem når han våkna idag tidlig. Og en bananmuffins til lunsj, da gliste han stort ;)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen lille store Daniel Edin! :)

Ragnhild sa...

Gratulerer så masse me dagen! <3

Meg sa...

Tusen takk til alle fra Daniel :) Nå tar mamma'n hans kvelden etter å endelig ha fått fiksa bloggen ;)

Disse følger bloggen min