søndag 29. mars 2009

Badegutten til mamma.




Ja, altså. I går var det vel, nei Fredag var det! Daniel tissa utover hele seg, tante Camilla og sofaen. Hvordan han klarte det med en ny bleie på det aner jeg ikke, men tisse gjennom strømpebuksa, over halve bodyen, tante og sofaen - det klarte han ihvertfall. Da tok jeg en sånn kjapp rompevask som jeg liker å kalle det. - I vasken, rett og slett. Dette var forsåvidt første gang han har "bada" i vasken men, det var visst morro å se seg i speilet mens mamma dusja han! Hehe..
Ellers i går, så var vi på besøk hos mormoren min en tur, og etterpå en tur til tanten min, der søskenbarnet mitt og barna hennes var kommet fra Trondheim for å være der resten av påska. Daniel storkoser jo seg med barn rundt seg, så det var kjekt. Og Sondre har jo blitt så stor! Sist jeg så han var han rundt 4 mnd tror jeg - i jula. Nå er han 7-8 tror jeg, og kryper! Morro. Vi ble der litt lenger enn planlagt, for Fehim og pappa skulle jo til Molde og se på en bil (de dro i 4 tiden), så skulle de hente oss når de kom tilbake (i 8 tiden sa de..). Men, så ble det visst ikke før 10, så ble det 11, så ble det 1.. (Og da kom de hjem.) Heldigvis fant tante en bilstol som passa til Daniel i uthuset, så de fikk kjørt oss hjem i halv 10 tiden.. Da var han dautrøtt stakkar, sovna litt hos tante, men våkna igjen. Så fikk endelig lagt han i senga hans, så fikk han en flaske til med melk - og da var det nattinatt. Så laga jeg middag (Ja middag kl. 10!), det var før jeg visste at Fehim og pappa ikke kom før 1... Spiste alene, så på tv alene, spiste godteri alene.. og når de kom var jeg så dautrøtt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Det var min Lørdag, hvordan var din?

Idag når han våkna hadde han tissa gjennom hele bleia og litt på bodyen. Da ble det rompevask idag også da, gitt!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ah, jeg misunner deg :)
For en nydelig gutt dere har!

Meg sa...

Hehe.. :) Tusen takk!

Disse følger bloggen min