onsdag 29. april 2009

Har kost oss ute i sola.



Idag er det supert vær, var til og med ganske varmt i sola! Hærlig. Får skikkelig følelse av sommer når det er sånn. Jeg og Daniel gikk ut på verandaen etter frokost, tok med noen leker ut så Daniel fikk leke med, mens jeg drakk meg et stort kaldt glass med is-te. Deilig å bli ferdig med vinteren. Selv om jeg liker den også, til en viss grad [Regn og snø går ikke sammen]. Skal bli godt å få litt varme igjen! Spise is, grille og bare kose oss ;) Jammen ikke lenge til vi skal til Croatia i Juli heller, gleeeder meg!

Først og fremst nå så gleder jeg meg til 17. Mai, ser frem til en fin dag med mye sol [håper jeg]. Mamma kjøpte bunad til Daniel også! [Festdrakt vel og merke.] Den var såå søt.

Q:
Hvordan er været der du bor idag?
Hvilke planer har du for sommeren?








4 kommentarer:

Silje Helén sa...

Været her er kjempebra :)
I sommer skal jeg ihvertfall på raumarock, vet ikke om det blir noe annet enn det. Kose meg masse med Celine selfølgelig...

Takk for kommentar :) Det går nok helt sikkert bra, er bare jeg som tenker litt for mye av og til... Men ja, vi må nok finne en ny leilighet :)

Aimée sa...

Så hyggelig dere har hatt det da:) Og kjempefine bider!
Jeg gleder meg også til 17 mai. Den dagen er alltid så koselig med barn!

Meg sa...

SV: Silje Helên: Gøy det da :) Ja det gjør nok det, og dere finner nok en større leilighet skal du se :)

Meg sa...

SV: Aimêe: Takk! Jaa, er utrolig kos med sånt vær!:) 17. Mai er kjempekoslig så lenge været er fint såklart :)

Disse følger bloggen min