mandag 20. april 2009

Idag, Mandag.

-tja, starta med at natta var ganske travel, siden Daniel var litt urolig og sutrete. Når morgengry endelig kom fikk jeg til å sove igjen for da sovna Daniel og jeg la ham i senga hans. Våkna igjen 08.46 og så at Fehim allerede hadde reist på jobb, uten at jeg hadde hørt det.

Jeg sto opp, ringte legen for å høre om de hadde en time til meg, for jeg trodde jeg hadde bihulebetennelse, og da må jeg jo ha medisin vet du. Fikk time 12.30.

Kledde på meg, laga frokost til meg og gullet mitt, og ja. Så var det til legen, hadde heldigvis en snill pappa som kjørte meg dit. :)

Hun dama i telefonen hos legen sa jeg skulle være der 5 minutter før så de kunne stikke meg i fingern før jeg skulle inn til lege. Men hva skjedde? Jeg satt der til kl. 13 å venta, da kom jeg inn - til legen. Hun spurte meg hvorfor jeg trodde jeg hadde bihulebetennelse, om jeg hadde hatt feber, hodepine.. osv. Kjente ikke på meg eller noenting. Jaja, tenkte jeg. Fikk en resept på medisin jeg måtte ta iallefall. Den henta jeg, så satt jeg, pappa og Daniel på kafeen en liten stund og drakk kaffe.

Så var vi en liten tur på butikken og handla mat for uka. Da kom jeg på at jeg glemte å betale oppe hos legen for timen min, så da måtte vi opp igjen dit også. Puh, for et styr!

Nå er vi hjemme igjen, skal pakke ut av handlenettene nå, så må vel Daniel ha seg noe middag, og deretter må vel jeg lage middag jeg også.

Q:
Hva gjorde du idag, Mandag?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min