onsdag 8. juli 2009

Hybelkaniner på besøk.


Idag, som du muuligens skjønte, har jeg vaska og rydda (stua iallefall). Med god musikk på full guffe så går det faktisk an! Huffameg, bodde en del tusen hybelkaniner under sofaen ja.. Også ommøblerte jeg litt på sofagruppen også. Det ble igrunn ganske bra. Ikke store forandringen.. Bytta plass på 3 og 2 seteren.. Wow liksom. Men ble bedre plass til lenestolen da iallefall. Er ikke så mye jeg kan ommøblere på her igrunn, så da ble det sånn.. Tror jeg må ha meg litt større plass, hehe. Vaska iallefall grundig i alle kriker og kroker, og snudde sofaputene oppned og støvsugde dem, tror ikke du det var hybelkaniner der også da? "Atchoo" sier man da.

Idag har mamma vært her og spist middag sammen med meg og min lille kjære sønn. På menyen sto det noe så enkelt som stekte kyllingboller med potetstappe og brunsaus. Men det er likevel utrolig godt! Til dessert hadde mamma tatt med jordbær og vaniljekrem! Snyyyydens...!!

Frister det? ;)


Nå tror jeg Daniel skal i seng snart, så jeg får vaska over gulvet også. Og kanskje få rydda spisestua også i samme slengen? Tror det trengs.. Og ta ut av oppvaskmaskina og sette på en ny. Ja lista over ting som må gjøres er lang, så får nok ikke gjort alt idag nei.. Men man har da flere dager. Har man ikke?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min