onsdag 26. august 2009

Her kommer oppdateringen fra ferieturen!











SLIK HAR FERIEN VÆRT:
15-17 Juli: Var vi i Split og leide oss et rom. For en utrolig fin by det er! Kjempekjekt. Var veldig varmt når vi var der, lå på ca 42 grader i skyggen sååå! Svett :p

17-24 Juli: Var vi i Vela Luka og bodde i ene leiligheten til onkel Vidar. Der har vi vært 2 ganger før, så kjenner plassen ganske godt og liker oss der :) Ble mye bading og god mat - ikke minst god is! Ca hver dag.. Hehe. Litt shopping ble det tid til også da. Bestemor, onkel og Kim Otto kom et par dager etter oss, så da ble de med å bada sammen med oss de siste dagene vi var der. Kjekt det :)

24-29 Juli: Var vi i Bosnia og besøkte familien til Daniel. Var kjekt for oldemora hans der å se ham :) Var også på graven til Daniel's onkel, Edin. Litt trist akkurat det.. Men hadde noen kjekke dager før vi kjørte tilbake til Split :)

29-30 Juli: Overnatta i Split, så tok vi tidlig fly først til Munchen (venta i 6t der på neste fly..), så Oslo for å vente i 4t på flyet til Ålesund.. For SÅ å ikke rekke 23.20 fergen fra Valderøya og vente der til 00.20 på neste ferga.. Puh, ble en lang dag.. Godt å legge seg å sove når vi kom hjem ja!
Hvordan har DIN ferie vært?

5 kommentarer:

Lillebea sa...

Så ut som dere har kosa dere!

Har ikke vært på ferie ennå vi, men reiser til Bulgaria om to dager. Gleder meg :D

Trude sa...

Fine bilder :)

Meg sa...

Vi har kost oss kjempemye ja! :) Bulgaria blir nok deilig tenker jeg! Takk Trudis :)

ninabakke sa...

Så fine bilder :)

Delta gjerne på fotoverden.
www.fotoverden.blogspot.com

Meg sa...

SV: Tusen takk! :) Har vært med et par ganger på månedens gullunge, men kommer nok til å delta på flere konkurranser når jeg har bilder som passer til temaet :)

Disse følger bloggen min