fredag 28. august 2009

Jeg er ute etter nye blogger å lese.


Og jeg signerer Trude/vaskekost :
Jeg er ikke en av de som trenger en blogg hvor hoved innholdet kun går på sminke, mote,hvilken truse du brukte i går, eller hvilken farge dokosten din har. Jeg er ikke interessert i akkurat slikt.
Om jeg skal følge med på en blogg, bør det være fordi bloggen har det lille ekstra. Et menneske som kan snakke for seg, ta opp temaer som skaper gode debatter, temaer som setter følelser i sving hos enkeltmennesket. Eller en blogger som har fokus på fotografi, både på profesjonelt og amatørmessig bakgrunn. Jeg trenger hvertfall som tidligere nevnt noe ekstra. I tillegg liker jeg godt blogger som omhandler unge mødre.


Har du noen favorittblogger å anbefale, som kan passe for meg? Viss du har det, ser jeg gjerne at du deler den/de med meg.

7 kommentarer:

ninabakke sa...

Har ikke så mange tips... liker å titte innom denne:

http://foreldremanualen.blogspot.com/

Ellers er jeg mest innom foto/scrapping blogger jeg...

Mvh Nina

nina sa...

SV: Hei! Jeg har aldri prøvd å kode et design på blogspot, men kunne jo prøvd. Men hvis du kun vil ha header så kan jeg jo klare det ;) Men jo - hvis du skal ha knapper i headern må det kodes. Og da går vi over på 200kr pakken ;p

stinebmarie sa...

Sv.: Tusen takk, slik er kjempe koselig å høre. :) Sangen er av bandet Daughtry og heter Open Up Your Eyes. :)

Meg sa...

Sv: ninabakke: Takk for tipset, den har jeg aldri vært inne på før, så den skal jeg nok få sett på :)

Sv: Nina: Okei, kan få lage en header til meg da iallefall. Så kanskje jeg bestiller hele pakken senere en gang ;)

Sv: stinebmarie: Bare hyggelig vettu. Åh, takk! Den må lastes ned :D

glis sa...

SV: Send meg en mail :)

Meg sa...

SV: Will do :)

stinebmarie sa...

Sv.: Den helt røde aner jeg ikke hva heter, venninnen min ville ha noe søtt så da lagde bartenderen noe søtt. :) Den litt gul/orange heter San Francisco. :)

Disse følger bloggen min