onsdag 26. august 2009

MakemeBabies


Har funnet en utrolig morsom side, hvor man kan legge inn bilde av seg og sin partner (eller du kan velge en kjendis som "barnefar") og ved hjelp av ansiktsgjenkjenning "lager" de babyen din, enten gutt eller jente (eller tilfeldig). Morro å se om det stemmer litt med de barna (barnet) man har fra før. Hehe.. Min gutt stemte igrunn ganske bra, for han ble veldig lik Daniel Edin (bare litt eldre versjon..) Prøv det du også! Start MakemeBabies! Jeg har "laga" meg 5 barn, 2 gutter og 3 jenter

- dette ble resultatet:


Dette ligner på ei lita Emêla Marie vil jeg påstå :)

Dette ser ut som ei Maria eller Nathalie tror jeg.

Dette synes jeg ser ut som en Sebastian jeg da.

Denne jenta synes jeg ser ut som en liten Mia Sophie :)

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min