mandag 7. september 2009

Dagens planer og outfit.

Idag skal jeg snart til helsestasjonen med Daniel for å måle og veie ham, det er en stund siden sist nå! Var vel i Mai vi var der sist tror jeg. Denne gang skal han på 1,5 års kontroll iallefall. Vaksinene er han ferdig med - for nå. Det blir iallefall en stund til neste gang. Heldigvis, for mamma'n (LES: MAMMA'N) synes ikke det er så stas å se på noen som stikker lillegutten sin med en nål :P Hehe.. Blir spennende å se hvor stor han har blitt siden sist :) Ellers så har jeg ikke så mye planer for dagen, utenom vanlige husmor-ting som å vaske klær og rydde. Det var heller ikke noe særlig til vær å være ute i idag, så da blir vi inne tenker jeg.
Fikk lyst å slenge inn et "Dagens outfit" bilde, så da gjør jeg det.

Grå gensertopp fra Spar Kjøp,

Rosa t-skjorte (under) fra Vero Moda,
Hvit tights fra Gina Tricot,
Belte fra Spar Kjøp.

Her har dere en liten filmsnutt av Daniel som jeg tok igår! :)

2 kommentarer:

Trude//vaskekost sa...

masse energi i den gutten :D:D herlig :D

Meg sa...

Hehe, ja han har mye futt i seg skal jeg si deg :D

Disse følger bloggen min