tirsdag 8. september 2009

Hva er dine særheter?

Iblant er det veldig greit å ikke være den
eneste som er en liten smule merkelig.
Ikke at det er noe å være flau over igrunn.
Jeg er utrolig merkelig - og har mine sære og egne fakter.
Dette tviler jeg på at jeg er alene om -
så fortell meg, hva er dine særheter?


Vel, på oppfordring fra >Trude< om å nevne mine særheter..

[Alle bilder fra google]

Jeg pirker alltid av sylteagurkene på mcdonalds-burgere (og andre for den saks skyld).

Jeg drikker nesten alltid Smirnof Ice og lignende med sugerør.

Bruker veldig ofte isbiter i brus (Elsker isbiter!)

Jeg er ikke så glad i å bli tatt bilde av med andres kamera (da jeg ikke kan slette de jeg er misfornøyd med. Men derimot så vil jeg jo gjerne være med på bildene også.)


Jeg er ganske sjalu av meg, mye pga min egen usikkerhet på meg selv.

Går aldri ut døren uten sminke.

Har aldri tatt solarium i hele mitt liv fordi jeg er redd for å få hudkreft e.l.


Jeg er "livredd" for veps, da løper jeg som pokker. [Aldri blitt stukket i mitt liv, ironisk nok]

Jeg liker å knaske drops, istedefor å suge på dem.

Jeg hater å bli glodd på i evigheter.. Hallo, har dere ikke sett et menneske på to bein før?

Det var et par av mine særheter iallefall
- hva er dine?

3 kommentarer:

Trude//vaskekost sa...

Tihi :D herlig :D:D

Meg sa...

Hehe ;D Det er gøy å være sær innimellom :D

Trude//vaskekost sa...

SV :: Börek? Si meg, ække du sammen med en bosner? :D Börek er vel egentlig tyrkisk, men selges i massive mengder i bosnia/serbija ++ . Namme namme!

http://1.bp.blogspot.com/_UkCr4a1XEgU/Robv7YCTxHI/AAAAAAAACU4/KfzsJrhplt4/s400/peynirli%2Bborek2.JPG

Disse følger bloggen min