fredag 4. september 2009

Månedens blogganbefalinger, September.

Jeg har funnet mange nye blogger å lese, og i den anledning så har jeg også kåret et par av dem til månedens blogganbefalinger her på bloggen min! Titt innom :)


Først ut er Monica, med sin fotoblogg! Og deretter Aina Regina som også har en fantastisk fotoblogg, og som jeg virkelig synes er en utrolig flink fotograf (og modell)! Må ses.


Også har vi denne jenta her, som går under temaet mammablogger. En fantastisk fin blogg, med mye bra lesestoff :)


Og denne bloggen, som også går under temaet mammablogger. Den likte jeg godt! Så titt innom.


Også kommer Lisah Marie med sin blogg/mammablogg.




Vel, det er godt mulig jeg legger til flere her i løpet av helga, så bare følg med!

Men nå hopper jeg i dusjen, så tudeluu!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så skjønn du eeeer :P
Aaaaw!
Og tuusen takk for den super fine kommentaren på bloggen min!!
Kommer til å følge med her hos deg ;)

Meg sa...

Hehe, tusen takk ^^ Bare hyggelig! Synes rett og slett du er fantastisk flink til å fotografere altså! Vet hvem jeg vil leie i mitt fremtidige bryllup hvertfall ;)

Disse følger bloggen min