fredag 4. september 2009

Med og uten sminke [uredigert].


Det er rart hva litt sminke kan gjøre med folk. Synes ikke du? Jeg har mine favorittprodukter, iallefall - og går som regel aldri ut døra uten sminke. Ikke spør hvorfor - grunnen er enkel. Jeg føler meg som en pose lort når jeg ikke har sminke på meg. That's it.


Jeg bruker som oftest disse produktene

L'loreal Infallible foundation i fargen golden beige [140].

L'loreal True match minerals i fargen Rose vanilla [C2].

Maxfactor colour perfection eyeshadow i fargen Supernova Pearls [420].

Maxfactor False lash effect mascara i fargen sort.

Clinique powder blush i fargen Pink love [109].

Hva er dine favorittprodukter?

3 kommentarer:

♥Nina♥ sa...

Synest du var like pen uten sminke å jeg :)
Går aldri ut uten sminke jeg heller.. Føler meg rett og slett som et dass uten :p
Mine favorittprodukter er:

Kanebo sitt pudder! Det beste jeg har prøvd.. Det er litt dyrt, men er så verdt det! :)
Bruker chanel sin rouge, clinique sin maskara (varierer litt der)

Meg sa...

Tusen takk :) Ja jeg kan ikke huske sist jeg gikk uten sminke (annet enn her hjemme).. :p

Det pudderet har jeg aldri prøvd tror jeg. Men er sikkert bra ja :) Hadde en rouge og diverse sminketing fra chanel en gang, men det ble dessverre stjålet..! Shit happens. [Sånn går det vel når man har med sminke på skolen].

Sofie sa...

Har prøvd hundre tusen forskjellige mascaraer, men har funnet ut at ingenting slår Dior sin Diorshow mascara! Den beste blushen er også Guerlain sitt Terracottapudder nummer 2! Det er litt dyrt men det varer i flere år og det er absolutt verdt det.

Disse følger bloggen min