mandag 28. september 2009

Skal kjøpe hus og fisker! :D

Eller ihvertfall.. Så har jeg sett på hus (igjen).. Fant et enderekkehus jeg likte veldig godt! Det var over 2 etasjer og var vel på rundt 95-100 kvm med U.etg: 2 soverom, bad, hall, vaskerom og terrasse. Hoved.etg: Entre, bad/wc, stue, kjøkken, utebod og liten veranda.
Jeg og kjæresten skal i møte med Dnb Nor imårra og høre litt.. Nå har jeg jobb også, og spart opp - ikke mye, men litt. Vi får se.. Skal også på visning imårra, det gleder jeg meg til! Men først møte i banken ja.. Håper på positivt svar! Det er vel lov å håpe, ikke sant? For jeg håper - virkelig at vi kan få lån, så vi får hus sammen. Vi har virkelig lyst å bo sammen nå, synes det er på tide.. Men det er jo såklart et spørsmål om økonomi.. Men jeg vil ha hus - !..

Ja, også skal jeg kjøpe fisker til akvariet imårra også! Gleder meg :D Blir nok slørhaler og muligens noen algespisere og noe småfisker (om det er noen som går sammen med slørhaler da).
Noen som vet hvilke akvariefisk som går sammen med slørhaler?

3 kommentarer:

Sandra Larsen sa...

Håper dere får lån ;)

Akvarium er så koselig! ;D

Meg sa...

Takk! :) Det håper jeg også. Skal snart avgårde med bussen til byen nå :) Gru-gleder meg! :P

Akvarium er kjempekoselig! Er første gangen jeg har det da, hehe.. Typen hadde vært og kjøpt to fisker til meg i går han visst! Jeg har kalt dem for Bobla og Dorris (om det er jente i det hele tatt da :p) hehe.. Idag skal jeg kjøpe en til tenkte jeg :)

Tror nok jeg må ha meg ei jakke også.. Har ei kåpe på HM jeg har sikla etter, og nå har jeg penger også så :D Blir nok litt shopping :P Hihi..

Aimée sa...

Har også lyst å kjøpe hus, men må nok vente noen år til saboeren er ferdig med utdannelsen. 95-100kvm, er det hele huset? Synes det hørtes lite ut til å være over to egt. Er det ca 100 kvm i hver etg da eller er det tilsammen?

Håper dere får lån da!

Disse følger bloggen min