torsdag 24. september 2009

Fotokonkurranse! Vinn vinn vinn..

Jeg tenkte jeg skulle ha en konkurranse på bloggen min!
For første gang faktisk - iallefall MED premie! ;)


KONKURRANSEN

1. Tema er "Høststemning".
2. Last opp bildet i bloggen din.
3. Skriv i overskriften: Fotokonkurranse "Høst".
4. Link deretter til bloggen MIN i innlegget.
5. Skriv litt om hvorfor DU fortjener å vinne.
6. Link til innlegget ditt i kommentarfeltet til dette innlegget.

Konkurransen går over ca. 2 uker, da trekker jeg en heldig vinner av en smokkesnor fra rockmybaby.no i valgfri farge [verdi: 69,- u.frakt], og en blogg-anmeldelse av bloggen sin som blir lagt ut her i bloggen min.

Håper det er mange som vil være med!
Om du lurer på noe ang. konkurransen er det bare å spørre.

3 kommentarer:

♥Nina♥ sa...

Jeg har lagt inn mitt bidrag til konkurransen din, på bloggen min ;)

www.mammanina.blogspot.com

Meg sa...

Så bra! Takk for at du vil være med, og takk for bidraget :D

eirinskog.blogg.no sa...

Hei du:) takk for kommentaren din, det var veldig hyggelig altså:)

Den genseren er fra H&M, og den er veldig genial, hehe:)

Disse følger bloggen min