fredag 4. september 2009

Videoblogg og spørrerunde.

Ja, jeg veit jeg er rar på film! :P

Oversatt til bokmål [ikke direkte oversatt vel og merke]

"Heihei, hvordan har dere det idag da? Tenkte jeg skulle få oppdatert dere litt.. Idag har jeg fått gjort en del både i leiligheta og på bloggen. Heldigvis. Nå skal jeg på jobb snart også. Så må vel fikse håret mitt snart også. Har kveldsvakt idag, så jeg savner Daniel da, som er i barnehagen alene idag også. Håper de kommer innom på jobb en tur så jeg får sett ham. Jeg skal tross alt jobbe til 9 i kveld, og da sover han jo. Det er litt kjedlig da, men ingenting å gjøre med det.. Tenkte jeg skulle ha en liten spørrerunde denne gangen her, så spør i vei om hva enn du vil, så skal jeg få svart på de i løpet av helga eller kanskje til neste uke. "

Tror jeg setter spørre-fristen til Mandag jeg - foreløpig. Men nå fyker jeg avgårde på jobb, snakkes senere bloggere!

PS: Glemte såklart å trykke publiser - før jeg dro. Så det blir etter jobb nå :p

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min