fredag 30. oktober 2009

Halloween-party.

Der var vi vel 15/16 år tenker jeg..

Imårra skal jeg og kjæresten ut å drikke! Lenge siden sist nå, så jeg gleder meg sånn! Ikke bare det, men bestevenninna mi er hjemme denne helga, så hun skal bli med oss ut hun også! Åårh, så jeg har savnet henne.. Hun bor nemlig i Kongsvinger nå, så får ikke sett henne så ofte. Det er utrolig trist synes jeg, for hun er den jeg alltid har vært mest sammen med og betrodd meg til.. Vi var jo som søstre, og familien hennes føltes som min egen! Sist hun var her, visste jeg ikke om det.. Så at hun skal bli med ut imårrå blir kjempegøy! Skal ut sammen med min andre BFF også imårra, nemlig denne dama :) Det blir kos. Gleeder meg som en unge! Skal først på jobb da, så blir litt stress.. argh. Selvfølgelig ingen som vil bytte vakt med meg? Typisk at ingen gidder. Er ikke ferdig på jobb før 20, så da blir det bare spise (fort), sminke seg, kle på seg, mikse drinker og avgårde for å plukke opp Vibecke (som er bestevenninna jeg skriver om over her). Stress, ja?

Men, ut skal vi uansett! Mamma er barnevakt, og skyss hjem har vi skaffa. Knall! Blir ei kjekk helg, håper på å ikke bli altfor fyllesyk på søndagen da, hehe. Men til min fordel så blir jeg så å si aldri fyllesyk ;)

Skal noen av dere ut i helga kanskje? :)
Halloween party? Hva skal dere kle dere ut som?


Når jeg først var inne på besteveninner,
så savner jeg disse jentene noe ekstremt.
Nemlig - mine bestevenninner fra videregående.
GUD hjelpe meg, så jeg savner dere..

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min