tirsdag 13. oktober 2009

Helga som har vært, lekeland bla.






Hei igjen kjære lesere! Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt på helga som har vært.


Lørdag var kjæresten her og vi dro en tur på Amfi Moa og handla litt. Før vi dro kjøpte jeg med meg et par konfekter fra Tante Bruun som vi skulle kose oss med.. Mmm, nammenamme... Da vi kom tilbake dro vi en tur innom mamma, siden hun skulle låne en film av meg. Var der i ca. 1 time, drakk kaffi og prata litt så dro vi hjem igjen hit. Det var sengetid for Daniel, så han fikk kveldsmat og melk og Fehim la ham mens jeg laga middag. Det ble kylling med ris og chilisaus denne gang :) Så koste vi oss og så film resten av kvelden. Koselig dag :)

Søndag fikk jeg melding med Jeanette om jeg ville bli med på lekeland. Jeg sa kanskje, siden jeg ikke hadde fått svar fra Elisabeth om vi kunne komme på besøk ennå. Fehim laga frokost mens jeg hoppa i dusjen. Da jeg kom ut fra dusjen fikk jeg melding fra Elisabeth at det ikke passa, så da kunne jeg såklart være med på lekeland sammen med Jeanette og Lloyd Andrê! Ordna meg og spiste litt frokost, så kom Jeanette og henta oss halv 3 så dro vi på lekeland. Der hadde jeg aldri vært før faktisk! Men kjempemorro synes jeg. Daniel og Lloyd storkoste seg! En fin plass å dra til på søndager (som ofte er en kjedelig dag). Kosta 100 kr pr. barn (over 1 år). Voksne og barn under 1 år var gratis :) Hadde det iallefall kjempekjekt der et par timer og tok mange fine bilder også, siden jeg lånte med meg pappas kamera.. (elsk). Dro hjemover igjen kl.5. Stakk innom huset til Jeanette og Stian på veien hjem for å se hvor langt de hadde komt der. Så kjempefint ut! Nesten ferdig, så jeg gleder meg til å se når det er helt ferdig :) Når vi kom hjem var det rett på å lage middag siden jeg hadde invitert mamma og lillesøs på middag kl.6! Tacopasta på menyen, mm! Tror jeg har lagt ut oppskrift på det i bloggen? Viss ikke så skal jeg gjøre det ;)

Mandag var jeg på jobb fra 10 til 16.30, sliiitsom dag. Når jeg kom hjem fikk jeg besøk av Fehim og svigers. De (svigers iallefall) hadde vært i Sverige og handla 2 pakker med capri'sonne, 6pk cider og en pk cevapi (bosnisk kjøttgreie som forresten er nam!) til meg.. Snille dem :) Tante Ingunn, Antonio og Marco kom også innom en liten snartur. Det var jo kjekt :) Hadde også en liten photoshoot under kveldsbadet, og her er noe av resultatet. Jeg ble veldig fornøyd ihvertfall!

4 kommentarer:

vanja sa...

åå så søt:):)
heldig med di bildene der ja:)

caroline sa...

Heija :D
Nydelige bilder du har tatt ;D

Alena sa...

Så flotte bilder!! <3

Meg sa...

Tusen takk :D Så hyggelig å høre (eller rettere sagt: lese)!

Disse følger bloggen min