lørdag 24. oktober 2009

Romantikk.


Tenkte jeg skulle dele et bilde jeg tok i går kveld med dere.
Jeg synes selv det ble fint og fikk en litt romantisk feeling over seg :)
Bildet er uredigert og tatt uten blitz med et Nikon D60 kamera.
Ellers, så skal vi straks avgårde til byen og handle litt. Tenkte jeg skulle se etter litt julegaver og sannsynligvis litt bursdagsgaver også,
siden det er November snart, og da er det mange bursdager i familien her.
Er det flere som har begynt å tenke på julegaver nå?
Ha en fin Lørdag, alle sammen!

4 kommentarer:

♥Nina♥ sa...

Hei :)
Kjempefint bilde! Her har vi ikke begynt å tenke på julegaver enda.. Fordi om det kanskje hadde vært lurt ;)

Btw;
Ang. den smokkesnoren, det går bra det sjø ;) Jeg hadde glemt av det selv! Haha! Men her er iallefall den jeg har plukket ut:
http://www.rockmybaby.no//catalog/product_info.php?cPath=59_73&products_id=526&osCsid=4380401d53803c6ca936f93f12e94a72

Tusen takk! ;)

Meg sa...

Takk! :) Hehe, ja jeg starter litt tidlig sånn jeg får fordelt gavene litt på økonomien. Slipper iallefall å bli blakk til jul da ;) Supert, da skal jeg sørge for at den kommer i posten til deg snart ;)

Ellen Karin sa...

Jeg begynner med julegavene ganske tidlig jeg - og er nok over halvferdig allerede. Kjøper når jeg kommer over noe som kan passe til den personen jeg skal kjøpe til - og da spiller det ingen rolle om kalenderen sier januar eller juni. :)Slik får jeg spredd kostnaden litt også - og det er jo alltids kjekt.

Flott og stemningsfult bilde. :)

Meg sa...

Jeg synes det er bedre jeg, så slipper man å bruke alle pengene sine på julegaver i Desember. Da har man litt ekstra å rutte med i Desember også. :) Tusen takk :)

Disse følger bloggen min