mandag 2. november 2009

Nå gleder jeg meg sinnsykt til 4. Desember!

Jeg har nemlig booka meg og kjæresten inn på hotell fra 4-6 desember, i anledning 3'årsdagen vår som er den 6. :) Vi har lenge fundert på hva vi skal gjøre den helga, for vi ville finne på noe skikkelig kos sammen, bare vi to. Samtidig så ville ikke vi så langt, i og med vi skal kjøre bil tenkte vi. Og når jeg satt og googla litt på SPA for ikke så lenge siden (jeg har drømt om å dra på spa leenge.. hehe), så fant jeg et spa i Kristiansund, som ikke er så altfor langt å kjøre, kanskje 2-3 timer.. Også hadde de en "kjæreste-spa-pakke" så jeg har sendt inn reservasjon på den, og bestilt hotell! Skal bli deeeilig... Å herreguud så jeg gleder meg nå! Kjenner det kribler i magen! :D

4 kommentarer:

Aimée sa...

Å Så heldig du er. Har kjempelyst til å gjøre noe sånt sammen med kjæresten min.

anniken sa...

Hvor er det spa i Kr.sund da? Vist ikke det engang jeg :D
Rekner med at dere får det koseligt!

Lurer på hva jeg og gubben skal finne på den 24. nov jeg.
Da har vi 4årsdag :D Forslag?

Meg sa...

Blir kjekt ja! :D Joda, det var rett over gaten for Rica hotellet i Kr.sund sto det :) Nei, vet ikke jeg? Det er jo smak og behag. Mye man kan finne på igrunn, hyttetur, hotelltur, romantisk middag enten hjemme eller ute, spa eller kanskje ordne sitt eget "spa" hjemme med hverandre.. u name it :)

Ragnhild sa...

Så deilig det hørtes ut :D:D:D

Disse følger bloggen min