mandag 16. november 2009

Videoblogg.

Eller, blogg og blogg. En video i hvertfall! Om den har så mye mening i seg er vel heller tvilsomt! :D Jeg og Daniel Edin som tullet litt med webkameraet her i sted. Og det er faktisk IKKE lett å holde pc'n stille når lillegutt bare ser seg NØDT til å ta på hele pc'n, taste litt her og der, spille litt tromme på tastaturet, legge ned skjermen osv.. Haha! Jeg prøvde å få ham til å si "hei" da igrunn :P

Og sånn ellers, så kom jeg til å tenke på at de neste tre helgene er fullbooka faktisk! Så gøy, det skjer så å si aldri! Haha. Fredag er det kino (TWILIGHT, så klart). Helga etter det igjen er det julebord, og helga etter det igjen så blir det hotellweekend med SPA på meg og kjæresten! *Drømme seg bort allerede*..

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Så søt dere er, og herlig dialekta da :D

Meg sa...

Hehe, takk ;D

Disse følger bloggen min