søndag 13. desember 2009

Søndagsåpent og pepperkaker.


Vi fant ut at det var søndagsåpent på Amfi-senteret idag, så da dro vi dit en tur for å handle inn siste rest av julegavene. Vi kom en halvtime for tidlig, for jeg trodde det var samme åpningstid som på Jysk - 10 til 16. Men da tok jeg feil, hehe. Det gjorde ikke så mye, vi dro en tur på Jysk og kikka litt mens vi venta på at det skulle åpne på senteret. Der møtte vi jo pappa, som kom akkurat samtidig med oss! Hehe, artig sammentreff. Møtte også Nina og kjæresten hennes, og den søte lille valpen Aiko. Aww, for en nusselig liten skapning. Når senteret åpna dro vi dit, der fikk jeg jo handla en god del, både litt til Shakira (kattungen jeg snart får) og et par julegaver, bla til Daniel Edin, svigerfar og kjæresten. Da er det bare pappas julegave som står igjen igrunn, og godt er det. Før vi dro igjen handla jeg litt på Obs. Noe av innkjøpet ble jo:

Når vi kom tilbake ordna jeg til på spisebordet så Daniel og Fehim kunne få bake ut pepperkakedeigen mens jeg laga pizza til oss. Daniel syntes det var gøy å bake, men tror nok han likte best å spise deiga.. Hehe.. Jeg glemte jo å kjøpe forkle til ham, men får ta det igjen senere.



Resultatet av pepperkakene ble jo riktig bra,
og ikke minst var de veldig gode..


Q:
Flere som har shoppa idag?
Noen av dere som har baka?
Vil du ha oppskriften min på pepperkaker?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min