lørdag 12. desember 2009

Tid for julekos.


Idag starta jeg og Daniel Edin dagen vår med å se et par episoder av Amalies jul på dvd. Siden det er helg, så er jo kjæresten her, og da liker jeg å gjøre litt ut av tiden vi har sammen. Så når han sto opp laga jeg frokost og kaffi og dekka bordet med tente lys og litt julemusikk. Jeg inviterte jo også pappa til å komme ned, og det var utrolig koselig med en skikkelig familiefrokost. Det er ikke hver dag, kan man si.


Nå har jeg laga pepperkakedeiga klar, så da blir det baking imårra! Gleder meg til å prøvesmake! Også er det jo 3. søndag i advent også. Tenker det skal bli en koselig vaske-bake-familie-dag, alt i ett. Hehe.. Skal lage hjemmelaga pizza, og det er jo ikke mye til julemat det igrunn, men med tente lys og julemusikk i bakgrunnen tenker jeg det blir en koselig adventsmiddag allikevel :)


Ja, det var vel en liten oppsummering av helgen tenker jeg. Nå skal jeg ordne meg klar til jobb også skal Daniel bli med pappa'n sin til byen en tur mens jeg er på jobb. Det blir nok koselig tenker jeg :)


Q: Hva skal dere gjøre i helga? Har dere begynt på julebaksten?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min