fredag 22. januar 2010

Headerkonkurranse.

På tide med ny header nå, synes dere ikke? Jeg mangler kreativitet for tiden og klarer rett og slett ikke å lage en header jeg blir fornøyd med! Men nå kunne jeg tenkt meg å freshe opp litt. Derfor utfordrer jeg nå dere.


Så, kan dere hjelpe meg?
  • Det eneste ønsket jeg har er at headeren skal si litt hvem jeg er, det bør da altså inneholde bilde av både meg og sønnen min. Evt også samboeren min.
  • Bloggnavnet bør være med i headeren! Altså, Mamma Anette.
  • Størrelsen bør være ca. 1000x500 eller i nærheten. Det er iallefall den størrelsen jeg har brukt på de jeg har laga selv, og de passer. (Jeg har brukt Photoscape).
  • Bruk bilder fra bloggen, eller noen av de jeg legger inn i innlegget over dette.
  • Send den til anetterisnes.blogg@hotmail.com
  • Jeg avslutter konkurransen når jeg har fått inn en del headere å velge blant.

Ellers har dere helt frie tøyler! Håper på å få inn noen fine forslag i løpet av uka! Vinneren får en søt liten makeupveske fra Barry M hos makeupmekka.no. Er du gutt skal du få en overraskelsesgave i posten som ikke er en rosa makeupveske!

4 kommentarer:

cecilia sa...

Da har jeg oversendt mitt forslag, håper det faller i smak.

Ha en super helg!

Meg sa...

Tusen takk for bidraget! Og lykke til i konkurransen! :) God helg!

Nina sa...

Da har jeg sendt et forslag :)

Meg sa...

HEADERKONKURRANSEN har jo blitt satt litt på pause ettersom jeg ikke har hatt internett på 1,5 mnd, så beklager til dere som har deltatt om det har tatt lang tid! Men jeg lar headerkonkurransen bli gående frem til Torsdag 1. April! Deretter blir den avsluttet og en vinner vil bli kåret.

Disse følger bloggen min