fredag 15. januar 2010

I'll take the challenge, and a challenge you will get.


Først, så kan jeg jo ta utfordringen fra Aimêê, som (dere har helt sikkert sett den før) var å gå inn på mine bilder, velge den 6. bildemappen og deretter legge ut det 6. bildet her på bloggen og skrive litt om det. Som sagt (eller skrevet, blir vel riktigere), så gjort.
Bildet over her er tatt 17.Mai 09, og er av min sønn Daniel - som forresten var helt nydelig i den fine bunaden sin (eller festdrakt, for de som foretrekker det). Vi var heldige med været, selv om det var sånn passe kaldt i lufta. Alt i alt var det jo en kjempetrivelig 17. Mai feiring med familien :)


Og når det er gjort, så vil jeg gjerne komme med en NY utfordring til dere leserne + noen spesielt utvalgte fra blogglisten min. Min utfordring kommer her..

Plukk ut 4 bilder av deg selv som du selv liker godt, 2 uredigerte og 2 redigerte (evt. 4 uredigerte). Legg bildene ut på bloggen din i et eget innlegg og skriv litt om bildene, f.eks når de er tatt, i hvilken anledning osv. Denne utfordringen tar jeg også - men i et nytt innlegg.

Nå, hva venter du på? :D
Mine spesielt utvalgte bloggere er

1 kommentarer:

Lillebea sa...

Jeg tar utfordringa di. Må bare lage middag først :P

Disse følger bloggen min