torsdag 22. april 2010

Frokosten endte opp ute idag.

Idag sto vi opp kl. 9.30. Pappa så til Daniel mens jeg fikk dusja, deretter tappa jeg i badekaret så Daniel også skulle få bade seg. Han elsker å bade skal jeg si dere! Etter en drøy halvtime i badekaret tok jeg ham opp, han var ikke så medgjørlig akkurat, selv om vannet begynte å bli litt kaldt. Jeg tok forresten dette søte bildet (over) av ham når han bada! Søten min.. Etter vi begge var nybada begynte jeg på frokosten og satte på ei kanne kaffi. Pappa holdt på utenfor med bussen, og siden det var sol tenkte jeg: "Hvorfor ikke ta frokosten ute idag?" Og det gjorde vi jaggu. Jeg tok med noen papptallerkener, hver sin kopp, en mugge med saft og en kanne kaffi, smurte noen skiver (og knekkebrød til meg selv) og dekket på hagebordet ute. Der satte vi oss og spiste frokost ute i sola, for første gang i år! Det var koselig gitt. Litt kaldt, men ellers en hyggelig frokoststund. Har du spist ute i år?

Her har dere et bilde av Daniel når han var bortom og titta på kaninen til naboen.. "Ninaaa, mamma! Sjå!" Søte, søte du.. Har du kanin eller andre dyr? Under her er et bilde fra gårsdagens kafêbesøk der Daniel Edin prøvde ut solbrillene mine. Hehe, de passa jo perfekt, gjorde de vel ikke? ;)


Nå gleder jeg meg til grillsesongen kan begynne for fullt! Det er så deilig og grille å kose seg ute, mens sola steker for fullt! Sukk, så jeg gleder meg. Bruker dere å grille mye? Håper ikke det blir en kald sommer, som de påstår i avisene etter denne vulkanasken fra Island. Nei fy! Sommeren er ikke så varm her fra før av, så at den skal bli enda kaldere, nei det går jeg ikke med på! Bruker det å være varmt hos dere om sommeren?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aww , så søt unge <3:D

Meg sa...

Takk for det ;D

Disse følger bloggen min