mandag 5. april 2010

Ut på tur i påskeværet!

Idag har vi vært ute og gått en lang og fin tur sammen med moren min, siden været var så utrolig fint og deilig! Jeg kjenner på kroppen at det skal bli godt med vår og sommer nå etter en lang og kald vinter. Det er så mye kosligere å gå litt lengre turer nå som sola har titta frem og bakken er fri for snø! Mamma tok med seg litt niste og drikke, så gikk vi av sted. Fehim dro og spilte fotball sammen med noen kompiser, så han ble ikke med. Vi fikk titta på hestene også, noe som var stor stas for Daniel som ikke har sett så mange hester på nært hold før. Det var spennendes skal dere vite! Det var en liten kar som gliste stort. Vi gikk helt ut til bestemoren min, som heldigvis var hjemme så vi fikk besøkt henne. Daniel koser seg sånn når vi er på besøk der! Kjekt å se. Vi satt der i halvannen time før vi gikk hjemover igjen. Daniel sov ikke tidligere på dagen, så han var ganske sliten. Bare noen minutter før vi gikk forbi hestene sovna han sittende i vogna med en bolle i munnen, haha - så søtt! Han fikk ikke sove særlig lenge derimot, siden klokka var blitt over 17, men det ble da tid til en liten 5minutters power-nap før vi kom frem til hestene som vi tok med brødskalker til! Han våkna kjapt da det var tid for å mate hestene for å si det sånn, det var visst utrolig spennende!

Da vi kom hjem hadde vi fått besøk av svigers og svigerbror, det var jo koselig. Når de dro laga jeg en god biff-middag til alle tre, så var det bare for Daniel å legge seg. Han sovna kjapt idag skal jeg si dere! Helt utslitt etter dagen stakkar. Men det gjør godt av og til det ;)

Hva har dere gjort på idag?
Er det finevær der dere bor også?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min