fredag 2. april 2010

Vinner av konkurransen.

HEADERKONKURRANSEN

Som jeg lovet, avsluttet jeg header-konkurransen i går kveld. Jeg skulle selvfølgelig ønske jeg Jeg fikk inn flere bidrag, men sier meg fornøyd med disse 8 fine bidragene som kom inn.





Mamma Nina




Hege Beathe, bidrag nr.2




Anniken Nilsen


Tusen takk til alle som har sendt inn sine bidrag!
Jeg har mine favoritter, så å kåre en vinner ble ikke like lett
som jeg trodde det kom til å bli! Men en vinner har jeg kåret, selvfølgelig.
Regner med dere har venta lenge nok på det nå!
Vinneren er Hege Beathe med bidrag nr.2!
Gratulerer, du har vunnet en sminkeveske fra Barry M.!
Jeg synes begge headerene du har laget er kjempefine, eneste som
mangler på vinnerbidraget er at teksten er litt lys, så den kommer litt bort - ellers er den kjempefin! Om du kunne tatt samme headeren og laget litt mer tydelig tekst på så hadde det vært kjempefint ;)
Kommer nok til å bytte litt på å bruke de to headerene du laget, siden jeg likte dem begge. Og om du sender meg navn og adresse på epost, så skal jeg sørge for at du får premien din i posten så snart som mulig!

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min