søndag 27. juni 2010

Dagen idag og makeup tips.

Hei igjen dere! Idag har vært en fin dag. Dagen begynte med at jeg fikk sove helt til klokken 11 før en liten godgutt kom springende inn på rommet og ropte "Komme mamma! Ete vafle!" .. Da hadde nemlig den søte samboeren min laga vafler til frokost. Ikke verst! Og gode var de også.. Vi så litt på tv og jeg fikk sminka trynet mitt. Daniel la seg for å sove en stund også gikk vi ut en tur etterpå så Daniel fikk sykle litt på trehjulssykkelen sin bort til lekeplassen. Vi tok også med noe leker så han kunne leke med i sandkassa. Det var ikke så forferdelig kaldt ute idag faktisk. Sola skinte innimellom også, og godt var det. Siste dagene har det kun vært drittvær her. Hvor blir sommeren av egentlig? Jaja, kanskje like greit den venter til vi har ferie. Eller sånn egentlig så kunne det vært sommer hele sommeren, ferie eller ikke ferie! Men neida, minst halve sommeren går bort til drittværsdager.. Men, ikke noe å gjøre med det så.


Har dere noen planer for i sommer da? Neste helg fyller jeg 20 år så da skal jeg og samboeren ut på dans! Gleder meg, håper det blir fint vær - for det er nemlig utedans. Ellers så får vi ferie rundt den 17. Juli, så da blir det campingtur ned til Kristiansand, Oslo og Sverige. Skal ta med oss Daniel i dyreparken en tur, det tipper jeg han kommer til å like! Var der en gang selv når jeg var mindre, og det var morro å se på alle dyrene! Nå har det jo kommet nytt badeland også som jeg tipper blir populært hos minsten.

Tok noen bilder idag tidlig for jeg tenkte jeg skulle vise dere effekten av maskaraen jeg bruker, min favoritt: False Lash effect mascara. Den funker fantastisk for den som ønsker fyldige og lange vipper. Her ser dere altså bildet øverst hvor jeg har mascara på meg og det nederste hvor jeg ikke har mascara på meg. Ingen falske øyevipper, så dere vet det. Reklamene på tv viser ikke helt riktig synes jeg, siden alle modellene har på seg falske øyevipper - og da ser man jo ikke hvordan mascaraen funker på vanlige vipper hvor man ikke har falske øyevipper.

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min