tirsdag 1. juni 2010

Oppdateringer fra Mai..

Hei igjen! Ser jeg har glemt litt av bloggen i det siste, det har ikke vært meninga! Skal få oppdatert dere litt ved å samle litt forskjellig som har skjedd i Mai i dette innlegget tenker jeg.. Kan jo starte med det nyeste først.. Fjellturen på søndag, det var kjempefint vær, så vi tok like så greit en fjelltur! Det er jammen lenge siden jeg har gått på fjellet gitt.. 4-5år kanskje? Men selv om turen opp var litt slitsom med tanke på min kondis, så var det igrunn bare hærlig. Vi brukte en halvtime opp, og det tar eegentlig 15-20 minutter med folk som har normal kondis, hehe. Men det var da ikke så altfor gale vel? Stoppa ikke så mange ganger, bare et par sekunders pustepause her og der. Når vi kom frem til Setrevatnet tok mannfolka frem fiskestanga og laga til bål så vi fikk grilla pølser. Dessverre ble det ingen fisk på oss, men kanskje den biter neste gang? Det var iallefall en fin tur, og flere skal det nok bli. Man føler seg så bra etterpå!

Og så var det jo 17.Mai også selvfølgelig.. Den ble feira med god frokost hos moren min, deretter gikk vi i tog og endte til slutt opp på barneskolen hvor vi feira med pølser, kake og brus, der toget alltid samles. Daniel Edin var helt i hundre hele dagen, dette var gøy skal dere skjønne! Og så søt han er i festdrakten sin, hihi. Været kunne godt vært litt bedre, i år var det nemlig grått og det småregna litt. I fjor derimot var det kjempefin sol, men kald vind. Satser på finere 17.Mai vær til neste år!
Hadde dere en fin 17.Mai feiring?
Hva har dere gjort på i Mai?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min