søndag 28. september 2008

Igår var det livlig her!


Disse mammatreffene er morro. I går var det mammatreff slash/tupperwareparty hos meg.. Koslig! Morro å se hvor store alle sammen blir.. Nå var ikke det så mange her i går da men, Lillian, Maja, Annette og meg + kidsa! Sønnen til Lillian, Noah - var det iallefall liv i! Rev ned playstation og styr, hehe. Og tenk at han bare er 2mnd eldre enn Daniel.. Jøsses! Skal Daniel bli sånn om 2mnd mon tro? Hjelp! Hehe.. Neida, får skaffe meg en stoooor lekegrind :P Spiste god mat, prata og koste oss gjorde vi, også kom Maja med tupperware-stuffet da, så vi fikk kjøpt litt også innimellom spisinga :P Hehe. Kjøpte ikke så mye da, får en Toast-smart GRATIS! Wee.. Åsså kjøpte jeg meg en bakematte, et bølgefat i samme serie som jeg har salatbolle og bestikk (til brød, kaker ol.) også 2 skåler til Daniel. Jaja, var fornuftig i går iallefall, tok ikke heelt av! ;) Så kom Fehim senere på kvelden også lagde jeg biff etter Daniel la seg, NAM!! Koste oss masse, og så på film :)

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min