onsdag 8. oktober 2008

I det siste..

















Så har jeg jo ikke skrevet noe særlig her inne! Men har jo mye å dele ;) Daniel har begynt å vinke "hade" og krype såvidt.. og, jeg og kjæresten har hatt 1 år & 10mnd dag :p Også har jeg fått de nydelige bildene fra fotografen! For et sjarmtroll Daniel er ;)


På lørdag var vi oppe hos Birgitte, og jeg og Birgitte laga hjemmelaga pizza, åååå guuud så godt det var! Søndag gjorde vi vel ikke så veldig mye igrunn, vi så film da tror jeg, også spiste vi nammis lasagne sammen med lillesøs.


Mandag kom Birgitte på besøk kl. 10.30 her en dag, og vi mata Daniel og gikk på kafeen og spiste frokost! Kosliig :) Hmm. Noe mer? Ja også var vi borte hos mamma som kom hjem fra Mallorca på Søndag. Hun hadde kjøpt Liverpool drakt til Daniel og nammis til oss :D


I går kveld laga jeg laks og jeg og Fehim koste oss sammen etter Daniel hadde lagt seg. Til dessert spiste vi varme skogsbær med is og vaniljesaus og så på film ;)


Idag så har jeg teksta litt med Camilla, som ligger på fødestua og skal føde :D:D ENDELIG!! 13 dager på overtid, så er på tiiide. Hehe.. Jeg sier bare lykke til snuppa!! Gleder meg til å se lillegullet ditt <3


Og i helga kommer søskenbarnet mitt som bor i Trondheim, så da får jeg se lille gullet deres som ble født i August også :D




0 kommentarer:

Disse følger bloggen min