søndag 15. februar 2009

Da var feiringa over, at last.


Idag var det fullt hus hjemme hos oss når vi feira Daniel og Fehims bursdager som var 9. Feb og 15 - idag. Fehim fikk bursdagsgave på senga idag, hadde kjøpt et armbånd til ham, tror han likte det :) Ja, så var det å rydde litt og vaske litt til selskapet begynte. Klokka 14 begynte jeg på middagen, siden middagsgjestene kom kl. 15. Så da ble det tikka masala gryte med ris og salat. Nammis! Så sånn ca 16.30 begynte kaffigjestene å komme, og da ble kakene satt frem, huff det ble en del kaker idag ja! Har noe rester også, sukk.. Heldigvis så har vi invitert folk på kake på tirsdag, så håper det blir spist opp :P Daniel storkosa seg iallefall idag så det ut som, lille kakemomsen min.. Hehe. Ble nok et kveldsbad på han idag ja, etter litt for mye kake med glasur, huff. Merka både på Daniel og meg selv at feiringa har tatt på, akkurat nå er jeg ganske trøtt og sliten etter dagen. Gleder meg til å hoppe til sengs og soooove, zzZz.. Her er noen bilder fra dagen forresten.

Idag fikk Daniel:

Penger
Puslespill
Bok
Bunadkniv
Helly Hansen jakke
Body og nattdress
Bukse og skjorte

Ja, så fikk han jo gaver forrige helg også da.


0 kommentarer:

Disse følger bloggen min