lørdag 14. februar 2009

Happy Valentinesday.


Jaja, så kom den igjen - 14.Februar. Som den gjør hvert år. Mange liker å feire den, mens andre ikke synes noe om denne "amerikaniseringen" av det norske land.


Jeg på min side liker å gjøre litt ut av dagen, men slår ikke på stortromma av den grunn. Jeg elsker kjæresten min akkurat like mye på mandag som jeg gjør idag. Dagen idag skal "feires" ved å ha barnefri et par timer så vi kan spise en god middag sammen, og se film - hjemme. Når det kommer til gaver, i går fikk jeg et D&G armbånd (står jo nedom her), som var både valentinsgave og forskudd på bursdagsgave. Jeg på min side kjøpte ei treboks som jeg scrappa på og putta mange små hjertesjokolader nedi, en søt magnet og ei lita hjerteramme med bilde av oss i + kort som han skal få i dag.


Der har dere min valentinsdag :)
Hvordan blir din?

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min