onsdag 25. februar 2009

Dagen idag =)


Idag har jeg vært ute og trilla i regnværet. Var nede på senteret og henta vogn-bagen som hadde komt :D Og etter det så trilla jeg rundt der, satt på kafeen og drakk kaffi med søskenbarnet mitt og pappa. Såå kom mamma og var ferdig på jobb og ville spandere middag på meg på kafeen :D Så da ble det dagens - Sosakjøtt med brunsaus, poteter, gulrøtter og ertestuing. NAM! Daniel også likte det tror jeg, men han vil ikke spise så mye for tiden.. :\ Attpåtil så er Fehim syk stakkar. Kvalm og dårlig i magen, diare tror jeg? Om ikke spysyka. Det får vise seg. Kjøpte iallefall imodium og ritz kjeks til han når jeg var på senteret, og har laga kamille-te til han. Stakkar. Blir vel ikke mange dagene før jeg og lillegutt også får det samme regner jeg med. Da blir det mange som må pleies med :P Huff. Ja, tilbake til vogn-bagen. Den var kjempefin! Må innrømme at jeg GLEDER meg til å bruke den, selv om det blir en stund til det. Først må jo dette året bli overstått, så kan jeg bli gravid igjen, og når nr.2 kommer - DA kan jeg bruke den fine fine vogna med babybagen :D Tihi.. Babysyk jeg? Neida.. :P

3 kommentarer:

Ragnhild sa...

Siden din er såååå fin! <3

Samme med piczo siden din, nydelig rett og slett! :D

Meg sa...

Ååh, tusen takk :D :D

Anonym sa...

Herregud som jeg gråt når jeg så filmen nederst! Han er så nydelig<3<3<3<3<3 Jeg er evig misunnelig :)

Disse følger bloggen min