tirsdag 10. mars 2009

Da var det på tide å skrive i bloggen igjen.





Siden sist så har altså Daniel fått tann nr.5 også! Ja de kom fort nå gitt! Så nå har han 4 nede og 1 oppe - ennå iallefall. Ikke minst - så har han begynt såvidt å gå! Det meste han har gått er vel 7 steg - flinke gutten min! :D *STOLTE MAMMA'N*

Forrige helg (ikke den som var nå, men før der igjen) så var jeg og Fehim på dans, det var kjekt å komme seg ut litt igjen! Er blitt lenge mellom hver gang nå - igrunn. Jeg skal ut på jentekveld til helgen som kommer også - Det gleder jeg meg til!

Fikk nylig vite at en venninne av meg skal ha baby nr. 2 også! Gratulerer så mye - så utrolig koselig. Skulle gjerne joina - men sukk. Må nok gå til anskaffelse av en jobb først tenker jeg. Må da ha noe å leve av også. Men tenker jeg joiner med baby nr.2 (i magen) til høsten jeg også, eller til juul.

Idag har jeg faktisk vært litt flink å rydde her, vaska stue, spisestue og badet, og satt på klær. Er ikke hver dag jeg gjør det nemmelig.. :P Var også ute tidligere med to venninner, satt på kafeen en liten tur. Når jeg trilla hjem igjen sovna Daniel. Jaggu sov ikke han i 2 (!) timer ute i vogna si da? *FLINKE GUTTEN* Tror han liker å sove ute i vogna jeg, han sover iallefall bra godt da!

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min