tirsdag 10. mars 2009

Jeg utfordrer .. DEG!

Til å gå inn på filene dine, finn frem et bilde av deg selv som liten (om du har det på dataen vel og merke) og legg det ut på din blogg. Skriv et par linjer om hvorfor du la ut akkurat det bildet, eller om det var ditt eneste bilde på dataen - bare skriv litt om bildet.


Mitt bilde

Der var jeg vel rundt 4 år gammel vil jeg tro. Jeg valgte nettopp dette bildet av meg selv, fordi jeg synes bildet er ganske morro å se på. Der står jeg 4 år gammel og sminker meg, om ikke perfekt, så iallefall syns jo jeg der og da at jeg så ganske pen ut der jeg sto med leppestift oppetter kinna og lilla øyenskygge. Om du ler av dette bildet, så skal du jaggu meg få se "ETTER" bildet også! Typen har aldri ledd så godt som han gjorde første gang han så det bildet ;)





2 kommentarer:

Hege`s blogg sa...

Namen :o)
så nydelig da..
ny sminka å pen *skal tidlig krøkes*
hehe
*ler for meg selv*

Meg sa...

Hehe.. ja ikke sant :D Hoho..

Disse følger bloggen min