torsdag 26. mars 2009

Lite med tilbakemeldinger dere! Oppdatering for uka..

Jeg syns det er LITE med kommentarer på bloggen min altså. Men men.. Prøver da å oppdatere så ofte så mulig. Akkurat nå så kan jeg si at Daniel har fått sin 6. tann, en fortann oppe. Er så morro og ikke minst søtt å se disse små tennene som dukker opp titt og ofte. Og når jeg snakker om sånne ting, så har han blitt kjempeflink til å GÅ! Ååå, så gøy det er.

Nå har Daniel blitt litt forkjøla stakkar. Er vel pga den idiotiske snøen som har dukket opp plutselig etter noen uker med skikkelig vår-vær. Hmm, me don't like. Håper på litt mindre kaldt vær nå altså. Om en liten time så skal vi i bursdagselskap til en liten jente som heter Embla, hun blir 1 år. Det blir koselig vettu.

Gleder meg til påske gjør jeg også! Da skal vi nemlig til Oslo en tur på besøk til svigersøsknene mine, også skal vi en tur til Sverige på harrytur :D Hehe.. Når vi kommer hjem skal vi muligens en tur på hytta - kanskje med et vennepar av oss. Får se om det er fint vær der.

Sitter igrunn og venter på svar fra barnehagen nå, om han har fått plass. Håper det! :)

5 kommentarer:

ninabakke sa...

Søt :)

Om man er flink å kommentere andres blogger, får man lettere litt komentarer selv, hihi :)

Håper du deltar på
www.fotoverden.blogspot.com

Meg sa...

Ja jeg får prøve å bli flinkere på det ;) Jeg må inn å sjekke, deltar heelt sikkert! :)

Vibeke sa...

Hei Anette:)

Så gøy at du vil være med på Lista vår:) Gleder oss til å se dine bidrag til våre utfordringer:)

Meg sa...

Hei! Ja jeg synes der er kjempekjekt å følge med på alle konkurransene deres og ikke minst på alt som folk får til å lage! Satser på jeg får hive meg på neste utfordring :)

Meg sa...

Ja jeg synes DET* .. skulle det være :P

Disse følger bloggen min