fredag 27. mars 2009

Sukkertøy.


Da har jeg vært innom scrapping the music og sett på "sukkertøy" konkurransen der. Til inspirasjon har jeg nå vært innom 5 tilfeldige blogger på lista der. Var mye inspirasjon og hente!

Bloggene jeg har vært innom
Tangentscrapp
Wenche Jensen
Linsal79
Isabell Helgesen
Isiselin

Litt om hvorfor jeg ble inspirert av bloggene

Jeg ble inspirert fordi det var mye forskjellig å se på forskjellige blogger, det var snakk om detaljer, mange detaljer, enkle detaljer, farger, sammensetning og stil.. Jeg som er amatør på det planet har mye å lære, og av å se disse bloggene kan jeg ta videre ideer og tanker til mine pågående prosjekt og fremtidige prosjekter.

Jeg har ikke tenkt så mye på det å få inspirasjon fra musikk og tekster før nå. Det er jo egentlig genialt, at av å høre en sang så kan du få til såå mye fint som jeg har sett rundt om på bloggene. Inspirasjon utifra ord og setninger. F.eks ordet "dream". Tenk så mye man kan lage utifra det ordet, det lille ordet. Tenk så mange setninger og inspirerende ord det er i en hel sang. Da er det mye å lage. Tenk om man skulle scrappet EN HEL sang? Hadde blitt en del layouts av det altså. Men tenk, så vakkert. Din favorittsang kan bli en hel bok til slutt.


2 kommentarer:

Vibeke sa...

Takk for at du ble med på Sukkertøyet vårt!! Så bra at du fant masse insprasjon:)

Takk for at du gir av deg selv:)

Meg sa...

Bare gøy det! :) Har vel ikke vært den flinkeste til å kommentere blogger, eller i det hele tatt kikke på andre blogger utenom de på lista mi. Så det var morro! Og inspirerende også. Tenkte jeg skulle kikke innom litt flere nå :)

Disse følger bloggen min