onsdag 13. mai 2009

Dagene som har vært.


Tirsdag
Var ute i sola så Daniel fikk leke seg litt, plukka blomster til morfar gjorde han også, søtingen. Så hadde vi pølse med brød til middag, enkelt og greit. Så så jeg frustrerte fruer! Viktig ;p

Mandag
Ja, hva gjorde vi på mandag? Jo! Jeg baka bosniske kaker gjorde jeg, nam! Kommer ikke på navnet i farta, men ligner veldig på Lamingtons kaker om noen vet hva det er? :) Også var vi på helsestasjonen. Daniel tok vaksine stakkar. Men det gikk bra, var ikke et pip å høre! :) Stor var han blitt også. 10,8 kg og 80 cm :)

Søndag
Husker ikke helt hva vi gjorde på søndag jeg? Ingenting, kan jeg tenke meg. Surrehue er jeg visst.

Lørdag
Var på moa (kjøpesenteret i byen) en tur og surra. På kvelden laga jeg biffmiddag til meg og kjæresten, tenk! Kjøpte sjømannsbiff når vi var i Sverige i påska. Også laga jeg hjemmelaga fløtegratinerte-poteter, salat og vin til. Og det var utrooolig godt, nam :D

Fredag
Da laga jeg hjemmelaga burgere og inviterte mamma, pappa og lillesøs på middag! :)

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min