søndag 3. mai 2009

For en dag! Morro i akvariet.






Dagen idag har vært supergøy, var en tur på Akvariet og det likte Daniel utrolig godt iallefall, var helt oppslukt av alle fiskene, skulle opp og se overalt. Hærlig. Fikk med oss når dykkeren mata fiskene også, det var jo spennende iallefall. Daniel sto helt inne med "akvarievinduet" og så på mens han mata fisk. Når han var ferdig kom han bort til Daniel og vinka, Daniel var fascinert, det er sikkert.

Var ute og så på pingvinene også idag, dem har ikke jeg sett jeg heller før. Hadde kommet slanger også til akvariet [Æsj, egentlig..], og gjett hvem som TOK borti en? Meg, ja meg, du så riktig. Og jeg som er så utrolig redd for slanger.. Jeg tenkte at jeg kanskje aldri kom til å ha anledning til å ta borti en slange igjen [eller ja, noe i den dur..] så what the heck? ÆSJ. EKKELT. SKUMMELT. Der satte jeg vel ord på det meste som var å si om den saken. Men å ha den PÅ meg, det kom ikke på tale.

Lekte litt i sandkassa før vi gikk videre [Daniel ble forresten illsint når vi tok ham bort fra sandkassa, for DET var kjekt tenk!]. Kjøpte litt suvenirer [en kopp, fat og skål med pingviner på, til Daniel] og en gave til fadderbarnet vårt i Vietnam før vi dro hjem.

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min