lørdag 2. mai 2009

Nå blir det taco-kveld.











Updates; I går var jeg og kjæresten ute, det var helt OK. Ikke så mye liv egentlig, men vi hadde det morro vi. Ble ikke nachpiel på oss, det orka vi rett og slett ikke. Ikke akkurat i topp festhumør nei. Men det tar vi en annen gang, da det kanskje er litt mer liv ute, og i oss! Ja, så var vi i parken tidligere på dagen sammen med mamma, der koste vi oss. Daniel hadde det gøy han også når han fikk leke seg i sandkassa og huske sammen med pappa.

Skjer; Da skal jeg til å lage taco, og kose meg sammen med kjæresten min [og broren hans..] resten av kvelden! Hærlig det. Taco er godt vettu.

I morgen; Blir det opp litt tidlig for å reise til Atlanterhavsparken. Det blir nok morro for Daniel Edin å se alle fiskene tenker jeg.

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min