onsdag 27. mai 2009

Fotograf studier.

Ja, til høsten begynner jo Daniel i barnehage for fullt. Da kan jeg tenke meg å jobbe fulltid - for det trenger jeg, men OGSÅ å gå fotostudier/kurs - det er jo det jeg virkelig brenner for her i livet.. Her er det jeg har funnet, som er i "nærheten" her.

Norsk fotofagskole i Trondheim - fotokurs hver onsdag i 10 uker? Må være borte i 2 mnd. Blir også vanskelig med Daniel og barnehage frem og tilbake. Ja som søstern sier så kan jo hun være med som barnevakt. Men om jeg har jobb her hjemme å tenke på blir det vanskelig uansett? Dilemma.. Men lærerikt ja, og kunne jeg tenkt meg det - JA.. Men men, that's life.
http://www.fotofagskolen.no

Surnadal folkehøyskole - media/foto fag i 1år? Må flytte bort i 1 år og Fehim har ikke mulighet til å være med, blir også vanskelig med barnehageplass og sånn til Daniel - som allerede har plass her. Utenom det.. Ja så er det også veldig lærerikt for meg iallefall! Er noe jeg har utrolig lyst til igrunn.
http://www.nordmore.fhs.no/

Men jeg fant et "bedre" alternativ -
http://www.fotoskolen.no/ nettkurs/studie i 1 år med eksamen, oppgaver og kursbevis (viss bestått eksamen). 1295 kr. (Billig!)

Det skal ikke alltid være lett med barn! (Men jeg angrer så klart ikke på valget jeg tok!) Jeg skal nok få det til på ett eller annet vis. Får vente et par år og permitere Daniel fra barnehagen 2mnd så jeg kan dra til Tr.Heim på det kurset der iallefall. Surnadal blir det vel aldri kan jeg tenke meg.. Det blir for vanskelig. Kan ikke akkurat bare flytte så langt vekk - når faren hans ikke kan være med. Han vil tross alt se sønnen sin han også. Og kjæresten sin også så klart :p

2 kommentarer:

Lillebea sa...

Kan passe poden jeg ;) Holder hus i Surnadal for tiden, vet bare ikke hvorlenge jeg blir å bo her før jeg flytter tilbake til Trondheim.
Men uansett så kan jeg helt sikkert passe Daniel om du vil hvis du skal på kurs i Trondheim.
Har forresten hørt mye bra om det kurset i Trondheim ;)

Aimée sa...

Norsk fotofagskole skal være en av de beste har jeg hørt. Min datters gudmor går der og er meget fornøyd med valget sitt i hvertfall.

Disse følger bloggen min