søndag 7. juni 2009

Ja nå må jeg jaggu oppdatere bloggen LITT da.

Det begynner å bli en stund siden jeg blogget nå, skal ikke beklage meg for det altså, har hatt mye å gjøre, vært borte osv. Men her kommer oppdateringen, til de som er interesserte i å lese det! :)


Denne helga her har jeg og typen 2,5 årsdag. Ble feira med biffmiddag gitt :) Og når det kommer til Daniel, så er han like blid og nydelig som alltids. Enda en tann har han fått også, nå har han 5 oppe og 4 nede, men jeg ser det kommer 1-2 nye tenner nede også snart. Aww.

Forrige helg f.eks var vi i Lom fra fredag til Lørdag, der var det veteranbiltreff, morro det gitt! Mange fine (og noen rare) biler ;) Deretter kjørte vi videre for å besøke tantene og onkelen til Daniel Edin i Sandvika, de var glade for å se ham igjen ja! :) Søndagen var vi på Hvalstranda og koste oss med grillmat, for et hærlig vær! Glemte selvfølgelig kameraet i leiligheten til Edita, så ble mobilbilder - litt dårlig kvalitet, men jaja, bedre enn ingen bilder. Har da noen bilder på kameraet som jeg ikke har lagt inn ennå, men ingen fra stranda vel og merke.


Og helgen før der igjen var vi i 2 årsdagen til Amanda-Elise - søte prinsessa!



26. Mai - var vi hos fotografen. Og gjett om jeg gleder meg til å se de bildene da! Regner med jeg får lov å legge ut skrytebilder på bloggen når de kommer. Daniel fikk skryt av Olgunn (fotografen) for at han var så tålmodig og blid. Snakk om gullgutt da <3 Ble nok maange nydelige bilder. Vi tok med bunad/festdrakt, selebukse og en tøff skjorte og dongeribukse til Daniel + en fotball. Så det ble litt varierte bilder, og det er bare bra. Da har vi litt å velge i av godgutten :)

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min