torsdag 7. mai 2009

Om jeg hadde vunnet 60 millioner.

Da har jeg planene mine klare ihvertfall..

  • Gitt 2 mill til pappa, 2 mill + en bil til mamma, 100 tusen til en sparekonto til lillesøs, 50 tusen til bestemor, mormor og morfar og svigers.
  • Sletta gjelda til meg og typen.
  • Bygd drømmehuset med stor dobbelgarasje med loft.
  • Kjøpt feriehus i utlandet en plass.
  • Kjøpt drømmebilen til typen, tatt lappen selv og kjøpt en fin og god bil til meg selv også.
  • Satt av 500 tusen på kontoen til alle barna våres.
  • Kjøpt helt nye møbler til drømmehuset.
  • Spandert en sydentur på et fancy hotell på meg og typen [evt. barna også].
  • Hatt drømmebryllupet.
  • Brukt noe av pengene på å åpne mitt eget drømmestudio [fotograf] og alt utstyr jeg trenger.
  • Shoppa mye klær til meg, typen og barn[a].
  • Kjøpt hytte en fin plass.
  • Kjøpt akkurat så store fotograf bilder av barna som jeg ville ha.
  • Slutta i jobben [om jeg evt. har en jobb] og levd på fotografjobben.
  • Satt resten av pengene [om det var igjen mere] på en konto for å godtgjøre seg.

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min