onsdag 24. juni 2009

Jonsok-aften.


JONSOK-AFTEN
I år feira vi jonsok på Risnes-stranda (ja vi har en strand som eies av familien, faktisk). Der grilla vi fisk og kjøtt av all slag - nesten iallefall. Ble en del til overs, tror pappa kanskje overdrev litt med innkjøpet, hehe. Men det blir god restemat idag! Nammis. Daniel Edin koste seg godt når han fikk krype rundt i fjøra og plukke småkrabber (eller mer torturere dem og kaste dem rundt :p) og springe på stranda og tegne i sanden (regndress er en smart ting - heldigvis). Vi satt der til solnedgangen begynte såvidt, i 22 tiden. Da var det rett hjem og legge Daniel som var en del trøtt. De andre ble igjen på stranda en stund til. Det var en koselig dag - iallefall! :)

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Jeg har utfrodra deg, se bloggen min ;)

Meg sa...

Ooh, det har jeg glemt å sjekka! *springe innom med en gang*

Disse følger bloggen min