torsdag 2. juli 2009

Hvem har bursdag, mon tro?


Ja, de siste dagene/ukene har vi rett og slett vært så mye ute og kost oss, at jeg ikke har vært verken her eller noen andre steder på nettet. Er så deilig vær ute nå! Skikkelig sommer, foruten om idag og i går, da har det vært litt tåkete.

Men satser på at sola vil skinne på 19årsdagen min - som faktisk er idag, 3 Juli. [Hipp Hurra] Da blir det baking, tenkte å lage en deilig eplekake med vaniljeis, og muligens en sjokoladekake! Mamma lager ostekake, namm! Så blir det et lite "selskap" på lørdagen med kaker for et par familiemedlemmer og noen venner. Blir sikkert koslig. Imårrå blir jeg påspandert middag av mamma på bowlingen, det blir digg. Søndagen troor jeg mamma skulle lage kalkun eller noe sånt. Blir mye god mat denne helgen skjønner jeg.


Frister dette kanskje?

I det siste har jeg også fått kjøpt "ny" vogn! En snerten Quinny Buzz, som den under [bare at den jeg har kjøpt har kalesje på]. Den skal jeg ha med på reise nå i sommer.


Målet denne gang er - igjen - vakre Croatia! Bare se på den plassen! DEILIG, blir det!



Dette blir min første sydentur sammen med kjæresten min! Og sønnen min, ikke minst. Det blir hæærlig, rett og slett. Håper på å få litt farge, i det minste. Og kose oss skal vi nok gjøre hver dag! Gleder meg ekstra mye til å få noen dager i Split også denne gangen. De gangene jeg har vært i Croatia før så har vi kun vært i Split 1 dagstur. Ellers har vi vært på øya Vela Luka, hvor onkel har hus. Og vi har vært 1 dagstur i Corcula også. Denne gangen har jeg bestilt sånn at vi er 2 dager i Split først, så drar vi videre til Vela Luka og er der. Og har "pressa" inn en dagstur til Hvar, i tillegg til at vi drar til Bosnia de siste dagene av ferien for å besøke oldemoren til Daniel Edin. Det blir kjekt å få hilst på henne også :)
- Ute og bader seg i det fine bassenget sitt -

Daniel Edin gullet er og blir nydelig.
Han sjarmerer mamma'n sin i senk hver dag :)
Og alle andre på sin vei også, for den saks skyld!

Hva har du gjort på de siste dagene?
Har du noen favorittoppskrifter?
Skal du ut å reise snart kanskje?
Hvordan er været der du bor i sommer?

6 kommentarer:

Mamma Bettan sa...

WOW, du hadde lekker blogg!
Også hadde du kjempe fin header! Du har en utrolig skjønn sønn! :-D

Gyngen har jeg kjøpt på "Ellemelle", den kostet 2470,- hvis jeg husker riktig. Den kan vel brukes sånn ca til de er 9 måneder, så jeg angrer jo litt på kjøpet. Den er ikke akkurat mye brukt hittil :-P

Gratulerer med dagen btw! :-D

Lillebea sa...

Gratulerer med dagen! Håper den blir fin :)

Ikke gjort stort de siste dagene, bare kosa oss ute i sola. Blitt solbrent på ryggen :P
Er ikke så flink til å bake, men ostekaka jeg laget til bursdagen til Ronja ble ikke så verst likevel. Husker ikke hvor jeg fant oppskrifta :P
Ingen reise på oss. Eller har vært i London ei helg da, teller det? Ellers blir vi å oppholde oss i Norge gitt :)
Været her er knalldigg. Sol og VARMT :)

Aimée sa...

For et feriested dere skal til=)
Og grattis med overstått bursdag for ikke å glemme. Gudmora tilk eldste datteren min har faktisk bursdag samme dag som deg.

Så artig at han får hilst på oldemor. Det blir sikkert stas. Er kjekt å ha mulighet til det.

Meg sa...

Bettan: Tusen takk :D Åå, såpass dyr ja.. Hehe.. Tror kaanskje ikke det er verdt alle de pengene nei :p

Hege: Åå, hehe.. Solbrent er ikke noe særlig :p London ja, der har jeg aldri vært.. Men har lyst! Fint der? Er jo kjekt å ha Norge-ferie også da.. grilling og bading :) Blir nok det neste år tenker jeg.

Aimêe: Ja ikke sant! Nydelig der ja. Tusen takk, så morro da :) Ja det blir kjekt at han får hilst på henne, hun begynner tross alt å bli gammel også.. :)

Ida Marie sa...

For en vakker gutt! Skikkelig sjarmerende!

Meg sa...

Tusen takk! :D

Disse følger bloggen min