torsdag 2. juli 2009

Jeg tar utfordringen til -pisspotta-


Jeg ble utfordret av Ragnhild

og utfordringen var som følgende

  • Gå inn på dine bilder

  • Og inn på den 6. mappen

  • Velg så det 6. bildet

  • Legg det ut i bloggen

  • Skriv litt om bildet

Dette ble mitt bilde


I min mappe nr. 6, og videre til bilde nr.6 så kom dette bildet frem. Dette fant jeg på internett i anledning kakebakingen til min sønns 1årsdag. Jeg lette etter inspirasjon til en kake jeg kunne lage til ham, og dette ble altså kaken som var inspirasjon for kaken JEG lagde. [kommer under]


Og NÅ utfordrer jeg:

Tvillingmamma Trude

Tvillingmamma Malin

Mamma Nina

Mamma Bettan

Ida Wulf

.. Til å gjøre det samme.





2 kommentarer:

♥Nina♥ sa...

Da tok jeg utfordringen din ;)

- Jeg gleder meg kjempemasse til hunderfossen ja! Blir nok kjekt :)

Meg sa...

Det er bra ;)

Jaa, der er det koselig vettu :) Blir nok kjempekjekt for lille Emma :)

Disse følger bloggen min