søndag 30. august 2009

Blogganbefalinger.

Jeg har - eller vil begynne med noe nytt på bloggen min. Jeg har derfor bestemt meg for å ha en månedlig blogganbefaling på bloggen min. (Det blir kanskje oftere etterhvert). Det vil si at jeg velger ut 1-3 blogger hver måned som jeg anbefaler her på bloggen min.


Månedens blogganbefalinger
Synes jeg for det første skriver en utrolig bra blogg,
og for det andre digger jeg alle bloggheaderene hennes.

Er ei sterk jente, som jeg synes skriver bra.


Anne Lill
Ei utrolig kreativ og flink jente.


Da håper jeg du ble inspirert av disse flotte bloggene!

Vil du at jeg skal anbefale bloggen din? Legg igjen en kommentar her, så jeg kan titte innom, så får det vise seg hvilke blogger jeg anbefaler neste gang. Kanskje det blir din?


4 kommentarer:

stinebmarie sa...

Pick me :)

ninabakke sa...

Titt gjerne innom bloggen min :)

Aimée sa...

Så moro:)
Kjekt å ha noen der ute som kan anbefale blogger så slipper jeg å finne dem sjæl;)
Ser fram til flere blogganbefalinger fra deg da.

Meg sa...

Så hyggelig! Hehe, ja jeg har blitt litt flinkere i det siste til å lese litt flere blogger, og faktisk LETE etter gode blogger å lese. Så nå skal jeg (prøve iallefall) å finne et par blogger hver mnd som jeg kan anbefale til dere leserne mine! :)

Disse følger bloggen min