søndag 30. august 2009

Soverommet til Daniel Edin er ferdig.

(Klikk på bildet for større versjon)

Rett før sommerferien rydda jeg og ordna til rommet til Daniel Edin. (Det ble mest brukt som en bod før, av mangel på andre boder). Ca. en uke etter vi kom hjem fra ferie begynte han å sove der for første gang. Det har gått veldig veldig bra, sitter der kanskje 5-10 minutter - ja noen ganger litt lenger om han er vanskelig, så sovner han.. Det er supert, sier jeg bare! Han er glad i rommet sitt ihvertfall, og det er bra. Var akkurat det jeg ønsket også.
Vel, tilbake til overskriften. Har nå rydda og fiksa til rommet, hengt opp nye gardiner og hatt på nytt sengesett. Slik ble da resultatet! Jeg er ihvertfall fornøyd. Tror Daniel er fornøyd også. Jeg elsker de nye gardinene. (Jeg er helt forelska i safari/jungel-stilen!).

Hva syns du om rommet?
Liker du også safari stilen?

Fant forresten et litt morsomt bilde av Daniel og tante Camilla
"Vil bare gi deg en suss jeg, tante!"


Søtt, eller hur?

2 kommentarer:

stinebmarie sa...

Ble kjempe fint :)

Meg sa...

Tusen takk! :)

Disse følger bloggen min