mandag 31. august 2009

Ingen er som du.


Det var kjærlighet - ved første blikk,
når jeg møtte deg.

Aldri hadde jeg forestilt meg at 5 måneder senere skulle vi få vite at vi skulle bli foreldre til et lite mirakel. Du var aldri i tvil om at dette barnet skulle vi ta vare på - sammen. Og tenk at nå, nesten 3 år senere, er vi sammen ennå, og er foreldre til verdens vakreste gutt, Daniel Edin som allerede har rukket å bli 1,5 år. Tiden går så fort..

Gjennom de 3 årene jeg har kjent deg, har jeg blitt bare mer og mer glad i deg. Du støtter meg når jeg trenger det, gir meg kjærlighet - som ingen andre, du gir meg en jeg kan stole på, søke trygghet hos, en jeg kan prate med om alt. Du er ikke bare kjæresten min. Du er bestevennen min, elskeren min, sjelevennen min, og ikke minst - pappaen til sønnen min. Du er mitt alt, rett og slett. Du - og Daniel Edin. Jeg elsker alt ved dere to.

Jeg regner med du vet hvor mye jeg elsker deg. Men jeg sier det uansett igjen. Du betyr så inderlig mye for meg, jeg har ikke ord. Tanken på å noen gang miste deg, gjør meg rett og slett ufattelig trist. Men jeg tror og håper at det aldri kommer til å skje. For vi er skapt for hverandre, vi to. Kunne ikke funnet meg en bedre kjæreste enn deg. Jeg gleder meg til å tilbringe resten av livet mitt med deg.
Det er du som gjør meg lykkelig.




Takk - for at du er du.
For ingen er som du, kjære.
Jeg elsker deg.

0 kommentarer:

Disse følger bloggen min